Wednesday, May 27, 2009

Shut up..

I feel so tired and worried today.. So this is boring but it kept my mind from thinking a while..

SHOES: High heels, Lola ramona SNEAKERS: White low Ked's JEANS: April 77 1955 T-SHIRT: Don't wear them UNDERWEAR: Lindex "in between collection", Calvin Klein BAG: Clutches WALLET: Big, quilted, red from Marc Jacobs SUNGLASSES: Chanel WATCH: Don't wear it JEWLLERY: Earrings and once in a while a charm bracelet from Thomas Sabo or a Swallow necklace from Betsey Johnson

MAKE UP: Mac and Dior FACE PRODUCTS: Mac DEODERANT: Rexona TANDKRÄM: Colgate SCHAMPO/BALSAM: Barnängen SOAP: Palmolive Cherry Blossoms PARFYM: Stella by Stella McCartney or Tresor from Lancome

MINERALWATER: Blueberry Ramlösa WINE: Sparkling DRINK: Capriniha BREAD: Fresh baked wholegrain FOOD: Quinoa salad ICECREAM:Ben and Jerrys New yourk Super Fudge Funk CANDY: Jellybeans

HAIRSALON: Johanna at Budoir or Big Hair Mama NEWSPAPER: Berlingske at work or Metro MAGAZINE: Fightermag, Elle, Elle Interior

4 comments:

Cherry Cupcake said...

Mina pin-curls blev helt okej, men det är ofta beroende på om man har en bra hår dag, har naturligt vågit hår, så det kan vara svårt att få lockarna dit man vill!
Den här gången blev det en Veronica Lake variant!

Använder du bara vatten när du gör dina pin-curls eller har du i någon produkt?

Sandy De Luxe said...

Vad roligt! Jag har bara haft vatten i, men jag har tänkt ha lite skum i innan nästa gång. Mitt problem är inte att det inte blir några lockar utan mer att det blir fula knöliga lockar.. Jag fattar inte riktigt vad jag gör för fel..

Anonymous said...

sv; eller hur? Men lite för dyra tyvärr, plus att frakten oftast kostar mer än själva skon. Men det skulle det nästan vara värt, egentligen...

Sandy De Luxe said...

Ja, det är ju tyvärr så när man ska beställa ibland.. Trist!