Sunday, May 3, 2009

Milkshake!

Sol sol sol! Jag älskar det här vädret och skulle gärna se att det var så här till September. Nu ska vi ut på långpromenad i solen och allra helst skulle jag vilja avsluta med en stor milkshake. Tyvärr är jag ju allergisk mot mjölk så det kanske får bli en frappé på soyamjölk istället. Men jag vill ha körsbär på toppen!
Sun sun sun! I love this weather and I would like it to be like this until September at least. I will go for a lon walk now and it would really make my day if I could round it up with a milkshake. Unfortunatly I''m allergic to milk but maybe a frappé with soymilk will do. But please! Give me the cherry on top!

2 comments:

Zizzi said...

Här har det blivit lite kallare, tyvärr. Men förväntar mig sol till helgen!
Kram cissi

Sandy De Luxe said...

Ja det har det ju här oxå tyvärr men jag hoppas oxå på sol till helgen. Och framförallt värme! Kram