Friday, May 15, 2009

It must have been love..

Dita von Teese och många andra kändisar, bla N.E.R.D, Katy Perryoch Robyn gör kläder för HM mot Aids. Det jag har sett hittills är faktiskt fin men finast i min smak är ju lilla Ditas t-shirt. Katy Perry har gjort en body vilket jag gillar, men trycket på den var inte i min smak. Kläderna släpps 23 maj.
Dita von Teese and many other celebreties, for example N.E.R.D, Katy Perry and Robyn is designing clothes for HM against Aids. What I've seen until now is looking really good but nicest of them all according to my taste is Ditas little t-shirt. Katy Perry did a body which I like but the print wasn't in my taste. The clothes will be in stores the 23d of May.

3 comments:

TuvaMinnaLinn said...

Underbara Dita, en sån vill man nog lägga vantarna på:)

trevlig blogg du har här, I be back!

Sandy De Luxe said...

Tack ska du ha! Ja, jag vill också ha den t-shirten trots att jag inte gillar t-shirtar egentligen.

Emilie said...

Åh den ska jag lägga vantarna på i helgen! Urläckert att Dita (den vackra) Von Teese gör en topp för H&M. Är dett stort fan så.
Föresten, UNDERBAR BLOGG!! Jag är en trogen läsare.