Friday, January 13, 2012

Lunchträning på dag 12

Jag hade en toppenfödelsedag igår. Åt väl lite mer än planerat men inget frosseri. Lite vin slank ju ner också. Är förvånansvärt pigg idag men det är väl för att solen lyser från en klarblå himmel.

Igår iallafall så gick jag hem från jobbet kl 12 (då spöregnade det minsann). När jag kom hem fick jag en bukett röda rosor samt två paket från mamma och pappa. Paketen innehöll en extern hårddisk och ett par byxor från Tiger of Sweden. Karlens paket är hemligt än så länge men jag ska visa när det är dags.

Vi tog oss ut när det slutade regna, gick en runda över Nørrebro och tittade lite i mina favorit affärer. Gick och drack kaffe och hade det allmänt mysigt. Kl 20 mötte vi Christian och Karen för sushi och vin på Susu. Fantastisk mat som vanligt och trevlig sällskap. Kvällen avslutades på den lokala puben med massor av folk och lite vin.

Idag är jag som sagt rätt pigg och passade på att träna på lunchen. Det var fasiken gött alltså. Mycket mer energi än på morgonen och ändå vara klar när dagen är slut. Det ska absolut göras flera gånger.

Nu ska jag njuta av att det är fredag och att jag förutom igår har klarat de här 12 dagarna alldeles galant och att det fortfarande känns kul! Upp i sadeln igen!

No comments: