Tuesday, January 10, 2012

Gäääsp!

Gud jag är så trött. Det är helt galet. Ligger i soffan och bara glor.
Har inte mått så bra under eftermiddagen. Jag kör ju denhär dieten nu och jag antar att den innehåller för mycket mjölkprodukter för att min kropp ska känna sig ok.
Sista målet idag får nog bli nåt annat än kvarg.
Det jobbiga är att jag vet att i Sverige kunde jag fått alla produkter jag ska ha fast utan laktos, men i Danmark är de sjukt efter. Det enda som finns är laktosfri mjölk.

Jaja jag vet att jag tjatar om träning och mat men det är intressant att se om jag klarar de här 30 dagarna.

Nåt annat som tar min tid just nu är att jag vill få sålt mitt hus och köpt en lägenhet. Jag kan inte sluta tänka på det!

I'm so tired and I want an apartment. The diet is going well but I think that it includes all to much dairy products. Will have to eat something else as my last meal tonight.

No comments: