Tuesday, January 10, 2012

Dag 8 och 9

Usch jag tycker att träningen har varit hård nu två dagar i rad. Det har inte blivit mycket extra utöver grundpasset. Igår blev det 5 min hopprep, några extra situps och idag 2 min löpning för att få upp pulsen. Dock har jag ökat i vikt på många av styrkeövningarna så det ger väl också sitt till.

Idag har jag varit extremt hungrig. Har dock klarat mig fint enligt schemat förutom för ett päron som kändes livsnödvändigt i samband med frukosten. Men jaja, cravear kroppen päron och inget annat så ska jag nog inte klaga.

Skönt dock idag att jag la träningen på morgonen, då blir det hela 36 timmar till imorgon kväll så då kanske man är utvilad och återhämtad igen.

Har sett att alla som började den 1 januari har mätt resultat idag. Jag står lite i valet och kvalet om att göra det imorgon. Vet inte om jag ska vänta tills allt är över istället.

No comments: