Thursday, January 5, 2012

Day 3 (igår alltså)

Ja, jag orkade fanken inte skriva när jag kom hem igår. Det blev dusch, film i sängen och sova sova sova!

Jag tränade på min maxpuls igår kunde jag känna när jag drog upp tempot på löpningen kanske lite för mycket för en otränad Sandy, men det var rätt skönt när det var klart.
Efter dagens pass som jag också ökade alla vikter på blev det Yoga för att sträcka ut litegrann. Dock somnade jag under avslappningen.. Hehe.

Maten går bra men jag håller på att spy på alla mjölkprodukter som ska ätas som mellanmål för att de ska vara proteinrika. Proteinpulver får man inte äta, vad fasiken ska jag äta då? Kikärtor?



Dock är kvällsmaten med kesella och bär nästan som att äta glass tycker jag så det vill jag inte byta ut!

The training goes on, I'm very tired right now but I think I will really come in to it after a few days. My body just needs to adjust to this level of training and the new food. I've already began to hate dairy products though, makes me sick. The only thing I really like is Quark, with berries!

3 comments:

Lilly Lee said...

Vad går dieten ut på? Om det är massor av proteiner du ska ha, då ska du väl äta tex mycket kyckling och kalkonkött? det är ju jättebra, inget fett heller om du försöker undvika det också. Till mellanmål kanske du kan äta nötter?

Sandy De Luxe said...

Ja, det är mycket proteiner men också lite fett så det är lite svårt. Nötter kommer ju snabbt upp i kalorimängd. Men man kan väl växla lite kanske. Jag har lite svårt för att äta kött men jag ska prova att ha lite grilla kycklingfilé eller nåt med mig. Tack för tipsen!

malin didriksson said...

svar: ja tyckte det lät snabbt med 12 km/h.. beror inte hastigheten på hur lång man är? hehe tänker att mina små ben inte skulle hinna med på 12 km/h

och håller med dig.. all den kesellan gör mig galen men sista målet med bär i vill man inte hoppa över :)