Sunday, January 8, 2012

Dag 7 - Life is good!

Jag har sovit 11 timmar inatt! Fattar ni?
11 timmar! Jag tror aldrig att det har hänt förut.

Iallafall var det nog det min kropp behövde. Vaknade kl 11 och gick upp och bakade proteinrika scones efter eget recept, de blev faktiskt skitgoda. Eftersom jag gick upp så sent så hoppade jag över lunchen och åt lite stadigare frukost istället.

Sen blev det en halvtimmes promenad med min karl.

Träningen efter mellanmålet gick som en dans idag. Det var fantastiskt att känna och jag dubblade konditionen så det kändes verkligen toppen. Dessutom så powerwalkade jag både dit och hem.

För er som inte tränar Fitness Fighten så såg mitt program med dubbel cardio ut såhär.
Normalt har man bara cardio 1 och cardio 2.

Powerwalk till gymmet 10 min
Cardio 1: Löpning 11 km/h 10 min
Styrka A 3 övningar 2x15 reps
Cardio 2: Rodd 2,1km på 10 min
Styrka B 3 övningar 2x15 reps
Cardio 3: Löpning 10,5 km/h 10 min
Styrka C 3 övningar 2x15 reps
Cardio 4: Nedvarvning löpning 9,5 km/h 10 min
Stretch
Powerwalk hem från gymet 10 min

Jag tror det gör upp för igår och det är så härligt att kunna träna när man känner att man har allt att ge!

No comments: