Thursday, January 12, 2012

Födelsedag! Och dag 11

Idag är min födelsedag! Tatadaaaa! Jag blir hela 29 år gammal. Usch och fy!
Imorse steg karlen upp med mig kl 6 för att dricka en koppe te innan jag skulle hasta iväg till gymet. Han sjöng också den danska födelsedagssången. Sen vid halv sju ringde mamma och pappa och sjöng den svenska sången.

På gymmet var det hårt och jobbigt och jag ångrade lite att jag har startat den här Fitness Fighten men det är bara att bita ihop och fortsätta. Det går säkert bättre imorgon. Idag ska jag dock "fuska" lite och dricka ett glas vin till middagen ikväll.

På jobbet har de satt upp svenska och danska flaggor på mitt skrivbors och igårkväll bakade jag muffins till dem. Blev de inte fina?

Tyvärr gick min sprits sönder mitt i alltihopa så jag var tvungen till att använda en liten syll. Så det blev tyvärr inte så fint som det skulle ha blivit.

Idag ska jag gå hem kl 12.00 och fira hela dagen. Det avslutas med sushi middag tillsammans med några vänner. Myysigt!

5 comments:

Swede Hurt said...

Grattis!

Jag måste börja styra upp mitt ätande också!

Swede Hurt said...

och nu fick din länk mig att shoppa running pants... darn girl darn!!

Lilly Lee said...

Åh gratulerar! Själv fyller man hemska 30 i år ;-) fast det är i november så jag får passa på att njuta det sista året som ung ;-)

Anonymous said...

Grattis grattis och dina fina muffins smakade säkert mums! Ha en trevlig kväll!
Puss puss

Sandy De Luxe said...

Swede: Tack! Jag kan hjälpa dig om du vill. ajg har rätt bra koll på dos and don'ts. Haha ja visst är de snygga!
Lily Lee: Tack! Haha, ja det är väl bara att acceptera att man blir äldre. Men njut! Det ska man alltid göra.
Mamma: Tack! Puss