Wednesday, January 18, 2012

12 dagar kvar!

Ja tänka sig!! Helt plötsligt kan man skriva 12 dagar kvar, istället för att räkna upp kan man räkna ner! Det är ju sjukt vad tiden har gått snabbt.

Överlag har allt gått bra tycker jag! Maten har funkat om än att jag har lagt till en frukt när hungern/illamåendet har varit för stort. Men det är ju ingenting i det stora hela.

Träningen har också funkat bättre än bra trots att det är motigt ibland. Dock glädjer jag mig till att ha lite fler valmöjligheter än att träna FF passet varje dag. Det kommer att bli mycket roligare när man kan kombinera det med roller derby/lite längre löpning/enbart power yoga.

Roller derby är nåt jag saknar nu! Sjukt mycket! Men knät är bättre så planen om att komma tillbaka första helgen i Februari funkar nog!
Bästa laget på en bild tagen av Peter Troest under Nordiska mästerskapen i September. Jag är i mitten med bruten arm, fungerade som benchmanager tillsammans med CaterSkater.

No comments: