Wednesday, January 4, 2012

Biten!

Ja, det kan man ju lugnt säga att jag är! Tycker att det är så grymt skönt att vara tillbaka i träning igen. Jag kan redan märka på humöret att jag är gladare, mer avslappnad och jag sover bättre.

Eftersom jag slutade äta godis och kakor 1 oktober och enbart har ätit ett minimum av detta under julen så har jag inget sockersug alls. Kosten går jättebra och det enda problemet skulle väl vara att jag snart kommer att sakna min älskade thaimat. Men 30 dagar går snabbt och efter dessa 30 dagar är jag fast besluten att äta thaimat en gång i veckan!

Jag är redan jättepeppad men för att peppa mig själv ännu mer har jag satt upp två mål.
När 15 dagar är gågna är det jag som beställer ett par Nike Run Free med NIKE ID så att jag får dem precis som jag vill. Nämligen dessa!

Get a total customization experience at NIKEiD.com. You can customize colors and materials for a totally unique take on kicks, T-shirts and more. Start customizing now at www.nikeid.com.
Check out the
Nike Free Run 2 iD Running Shoe
I designed at NIKEiD.com


Och när alla 30 dagar är klara och man ska träna på egen hand så kommer det ju vara februari och då har jag tänkt att jag ska börja springa ute lite mer så då ska jag köpa denna jackan som är helt i reflex! Sjukt cool!

No comments: