Tuesday, November 24, 2009

What the hell am I doin' drinkin' in LA?

Min kompis Nina har kommit hem från USA precis och där har hon shoppat på Sephora åt mig! Jippie! Jag gillar inte riktigt Kat Von D, hon är alldeles för mycket dramaqueen för mig men hennes läppstift slår allt jag har provat. Nina har nu inhandlat mitt vanliga läppstift i färgen Underage Red och sen detta lite mörkare på bilden som heter Misfit. Sen tänkte jag att jag skulle prova en eyeliner med silverglitter som heter Black Metal Love. Dessutom fick man en parfym om man köpte tre produkter så nu har jag parfymen Sinner som jag ska prova.

My friend Nina has just come home from USA and she has been shopping at Sephora for me! Yay! I don't like Kat Von D very much, she is too much dramaqueen for me but her lipstick beats all other ones that I've tried. Nina has bought my ordinary lipstick in the color Underage Red and this darker one in the picture named Misfit. Then I tought that I wanted to try a black eyeliner with silversparkle called Black Metal Love. I also got a little bottle of perfume when I bought three products so I will try the perfume named Sinner.

5 comments:

Anonymous said...

Det ser ju strålande ut!! ;)
Puss

punk in writing said...

Jag gillar Kat Von D's produkter. Synd bara att Sephora inte skickar till Sverige.

Sandy De Luxe said...

Anonym: Tack!
Punk in writing: Ja det är verkligen synd, jag försöker få alla som åker till USA att shoppa till mig.

schmut said...

Är det så bra som det ser ut? Jag ogilar Kat så just för det har jag försökt att inte sukta efter något som ser ut som om det är gjort för mig..

Sandy De Luxe said...

Ja det är faktiskt bra! riktigt bra, det sitter hela kvällen om man grundar ordentligt. Samtidigt torkar det inte ut. Läppstiftet alltså, eyelinern har jag inte hunnit prova ännu. =)