Thursday, November 12, 2009

The kids are alright

Edit: Eftersom min pappa tycker att allt ska vara korrekt så ska det tilläggas att det är en BMWn är en 2002 årsmodell -74, med turbons skärmbreddare och spoiler!

My dad is very correct so the BMW is a 2002 from -74 with turbo and spoiler!

Såg på NiotillFem's blogg att det finns en blogg som heter My Parents Were Awesome. Riktigt fin blogg där folk kan skicka in bilder på sina föräldrar när de var unga. Här är en bild på min pappa! I den tuffa bilen som är en Dodge Challenger 1971. Och under är mamma i en BMW 2000.a

I read NiotillFem's blog yesterday and noticed that there is a blog called My Parents Were Awesome. A really nice blog where people can sen pictures of their parents when they were young. This is a pic of my daddy! In this really cool car which is a Dodge Challenger 1971. And below is my mon in a BMW 2000.

4 comments:

Daisy dapper said...

Fantastiska bilder :) Kul att se! Hur mår du tjejen? var ett tag sen nu.. KRAM

Sandy De Luxe said...

Ja visst är de fina! Jag mår bara bra! Hur mår du? Jag vet, jag måste ta mig till Stockholm snart men tiden räcker inte riktigt till. Men jag vill ska du veta! KRAM

Anonymous said...

HA HA HA vilka gamla bilder ...eller?! ;)
puss

Anonymous said...

Coolt lilla du, men BMWn är en 2002 årsmodell -74, med turbons skärmbreddare och spoiler!


papp