Sunday, November 8, 2009

I saw the light..

Vi har varit förvånande aktiva idag med tanke på gårdagskvällen. Vi startade med en promenad, sen brunch med Karin och Fredrik. De ska ha tvillingar i maj och Karin har redan fått mage! En liten men hektisk tur på Ikea och sen hem för att laga middag.
Igår var det väldigt trevligt på Bakersfield. Rockridge Brothers var bra som vanligt. Det här är tröjan jag köpte igår på Hepcat. Vad tycker ni? Jag tror det är en keeper, snygg til byxor eller pennkjol. Köpte även denna pomadan som både luktar bubbelgum och gör håret superblankt.
We've been suprislingly active today if we have yesterday night in mind. We started off with a walk, then brunch with Karin and Fredrik. They are going to have twins in may and Karin has a belly already! A small but hectical trip to Ikea and then home to cook some dinner.
We had a really nice evening at Bakersfield yesterday. The Rockridge Brother was good as usual. This is the sweater I bought yesterday at Hepcat. What do you think? I think it's a keeper, nice too both pants or a pencil skirt. I also bought this pomade, it smells like bubblegum and makes your hair supershiny.

6 comments:

punk in writing said...

Too Darn Cute-pomadan har jag också. Kunde inte låta bli... :D

Lilly Lee said...

jättesöt tröja!

Anonymous said...

jättefin tröja! Är den ljusgul??
Passar ju jättebra till dina fina kjolar.
Puss puss

B-b-b-etty said...

fin tröja! har också den ;D köpte den för några år sen, älskar Pace!

Elina said...

Jag har en liten fundering, I vilket avseende använder man pomada som tjej ? Är det vårdande, stadgande, håller håret på plats eller :) ?

Är bara van att se det på män i rikliga mängder, tex i vågar osv =)

Sandy De Luxe said...

Punk in Writing: Nej jag förstår det, burken är ju bara såå söt.
Lilly Lee: Tack!
Anonym: Tack, den är benvit. Puss
Betty Lou: Ja den är ju perfekt vardagströja. Superfin.
Elina: Jag andvänder det för att släta till håren när jag kammar upp det i en frisyr. Det håller håret på plats som gele men är mjukare och går att kamma om i olika frisyrer. Dessutom blir det blankt och inte frissigt!