Wednesday, November 11, 2009

Hey stupid!

Alltså detta är något av det värsta jag har läst! Hur kan man vara så förbannat inskränkta i en kommun att man inte vill ta emot flyktingbarn i ett transit-boende? Som en Vellingebo uttryckte sig: Hur ska våra barn reagera när de ser flyktingbarn i byn? Ja du, hur ska flyktingbarnen som har fått fly från ett annat land helt ensamma reagera när ingen vill ta emot dem. Läs om Vellinge-bornas dumhet här! Skäms Vellingebor!

I'm so angry! There is a little commune outside Malmoe in southern Sweden that don't want to handle lonley refugee children. They should be ashamed!

4 comments:

Anonymous said...

Håller med! Såg detta inslag igår och vet du vad fru Vellinge sa?! Skicka upp dom till Norrland. Alltså helt sjukt! Bojkotta den kommunen!!!!
Jag skulle skämmas om jag bodde där! ;(
Puss

Anonymous said...

Hej Gums! Såg en annons på FB om The Dragonfly Society i Köpenhamn. Tänkte att det kunde vara något för dig, men misstänker att du redan har koll på den ;)

Sandy De Luxe said...

Hej babe! Ne det har jag inte! Det ska jag kolla upp! Vad roligt! Tack för tipset..

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog