Wednesday, November 25, 2009

Fuck it!

Ååh jag är så irriterad just nu! Var så sjukt peppad på att träna men när jag åker från jobbet börjar jag få lite on i magen. Jaja, tänker jag det går väl över när jag väl rör på mig. Jag byter om och börjar värma upp, inte fanken blir det bättre! Fortsätter iallafall med fyra ronder thai sparring och får sen gå och lägga mig på en bänk ett tag för kramperna i magen viker mig nästan dubbel. Vad är detta liksom, inte mensvärk det känner man ju skillnad på. Jag försöker iallafall att fortsätta och kör tre ronder till men det går bara inte så efter 45 minuters kämpande får jag gå hem! Sååå surt! Jag ville ju köra stenhårt idag!!
A long rant about my thaiboxing class that I could only survive the half of due to a stomach ache not of this world! So boring, I wanted to train really hard today!

No comments: