Saturday, November 14, 2009

Swing it magistern..

Jag vill gärna gå på Club HepCat ikväll. Joe Spinaci Combo spelar och det är crash course i Lindy Hop mellan 21-22. Dessvärre är Max upptagen för vi är bjudna på "filmfestival" men jag vill hellre gå till HepCat. Alla är tydligen upptagna ikväll! Bah!I want to go to Club HepCat tonight. The Joe Spinaci Combo is playing and there is a crash course in Lindy Hop between 9-10. Unfortunatly Max is busy because we're invited to a "film festival" but I want to go to HepCat. Everyone is busy tonight! Bah!

4 comments:

punk in writing said...

Kom på releasepartyt hos Big Hair Mama vid 19 och följ med gänget när vi går vidare till Tangopalatset. :)

Man får komma solo på våra klubbar. ;)

Sandy De Luxe said...

Åh, det hade varit trevligt. Men jag ligger faktiskt hemma nu och känner mej lite risig så det kanske var tur i oturen att jag inte bestämde något. Ni får ha det så himla trevligt så hoppas jag att vi syns på Retro Blasters Christmas Bash!

RecordCollector said...

Poor girl.
Well, you can come strollin' at my blog if ya like. ;)

gina said...

hej hej kikar in och önskar dig en skön natt kram kram;)