Saturday, November 7, 2009

Bed of nails..

Äntligen är tentan över. Jag tror faktiskt att den gick rätt bra! Men det är bara så skönt att ha hela helgen ledig, utan några måsten alls! Idag har vi varit en runda på Hepcat i Lund. Jag hittade en fantastiskt fin tröja från Pace som jag ska prova och fota imorgon. Snart kommer Vera hit på en fördrink innan vi ska bege oss till Klubb Bakersfield för konsert. Dagen till ära har jag försökt mig på att göra naglarna såhär. Det var inte så svårt som jag trodde och det blev rätt fint.


Finally my exam is over. I think it went quite well actually! It's so nice to have the whole weekend free, without any must-do at all. Today we went to Hepcat in Lund adn I found a faboulus sweater from Pace that I will try on and take a pic of tomorrow. Soon Vera will be here for a pre drink before we will be off to Club Bakersfield for a concert. I've painted my nails this way today. It wasn't so hard that I imagined and I think it turned out quite nice.

5 comments:

Anonymous said...

Snyggt! Hoppas ni får kul ikväll!
Puss

Jenny Oak Fae said...

Precis som Dita, skitsnyggt ju!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Jenny Oak Fae said...

Förresten tror du att du ska besöka Nostalgia-festivalen i Ronneby nästa år? Isåfall kunde vi kanske ses då, vore SÅ kul tycker jag! Nästa år kommer jag nog i en Ford Customline...

KRAM & ha det gott!

Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Tack! Vi hade väldigt kul!
Jema Rose: Tack! Ja det hoppas jag att jag kan och det hade ju varit väldigt trevligt att ses! Förhoppningsvis kommer jag också i en fin bil, annars kommer jag väl till fots. =D Vi får höras av när det närmar sig. KRAM

Jenny Oak Fae said...

Min pappa åkte för att köpa bilen idag, men sedan började den att krångla med växellådan, så nu vet jag inte om det blir av med någon affär, men jag kommer ju till Ronneby ändå...dock inte i en Amerikansk bil, får bli Morrisen istället då!

KRAM, Jenny

<3