Saturday, November 28, 2009

Dressed for success!

Idag har jag varit och fikat med Karin, vi hann även med en runda på stan. Jag var på jakt efter en lite längre grå kofta men hittade ingen, det var så mycket folk på Zara så att vi vände i dörren. På HM hittade jag däremot denna mullvadsfärgade lilla sak. Lite kortare än vad jag brukar använda men volangen i midjan var ju bara så söt. Jag tänker till ett par heltäckande svarta strumpbyxor nu på vintern. Eller vad tycker ni?
Julfesten igår var riktigt lyckad. Dessvärre har jag inga bilder men min outfit var faktiskt lika lyckad som kvällen!I've been drinking coffee with Karin today, we also went for a little shoppingspree. I was looking for a little bit longer gray cardigan but I didn't find any. There was so much people at Zara so we didn't even go inside. I found this little thing at HM. It's a little bit shorter than what I usually wear but I just love the frill at the waist. I'm planning to wear it with non seethru stockings now in the winter. Or what do you think?
The christmasparty yesterday was fab! Unfortunatly I don't have any pics from it but my outfit was just as fab as the party!

4 comments:

RecordCollector said...

*is waving the white banner. :-)
Gorgeous, killer look.

Anonymous said...

Jättefin! Den blir nog perfekt till täckande strumpor!! Och den lilla svarta över axlarna?! ;)
Puss

Isabella said...

Fullkomligt vrålsnygg är du! och klänningen sitter som en smäck, älskar volangen och den hjärtformade bandeaun. Fabfabfab!

Sandy De Luxe said...

R C: Thanks!! =)
Mamma: Tack!
Isabella: Tack, babe! Du gör mej nästan generad!