Thursday, November 19, 2009

Let it snow, let it snow, let it snow!

Vi behövde ett extra skåp i vårt kök och eftersom det är ett orginalkök från 30-talet så var det ju inte bara att åka till Ikea och köpa ett. Eller jo, det gjorde vi men jag valde att sätta ett tyg framför på gammaldags sätt. Nu ska jag bara se om jag hittar en gammal perstorps skiva att lägga uppepå. Men såhär ser det ut sålänge, tyget heter Snöa och kommer också från Ikea.We needed an extra cupboard to our kitchen and because it is a original kitchen from the 30's we couldn't just buy one at Ikea. Or, that was just what we did but I chose to sew a little curtain to put in front of it just they did long time ago. Now I will just look for an old perstorp board to put upon it. But this is the way it looks right now, the fabric is Snöa from Ikea.

6 comments:

Jenny Oak Fae said...

Ser fint ut tycker jag!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Tack! Jag är nöjd, det är faktiskt finare i verkligheten än på bild. Jag har ju så kass kamera (mobil). KRAM

RecordCollector said...

Looks compfy 'n cozy Sandy :-)
And it's almost Yuletime, like wow!

Anonymous said...

Vad fint det blev! Max har inga problem med synen och tyget? Han nämnde att han hade svårt för "hypnotiserande" tyger. Men detta är ju bara fint :)

Kram Karin

Anonymous said...

Jättefint blev det! Jag har sett det in live! Puss

Anonymous said...

Jättefint blev det! Jag har sett det in live! Puss