Thursday, February 1, 2007

Vår!

1:a Februari idag och det är vår i luften.. Jätteskönt väder, fast jag är lite trött för jag har inte sovit inatt igen. Jag är ofta sån mellan årstiderna men det brukar lösa sej efter nån vecka.

Igår blev jag erbjuden ett nytt jobb på Danske Bank. Jag ska ta det på min villkor, vilka är 70% arbetstid. Det kommer bli kanon, med bra lön och avancemangsmöjligheter. Jag berättade för min chef att jag gärna vill komma mot marknadsavdelningen och syssla med grafisk design och sånt vilket han tyckte var jättebra!

Jaja berget får väl symbolisera det fina vädret, men jag tog den första flaggan jag hittade.. haha


Ikväll ska jag dricka öl/vin med M, hans kompis och Malin. Kommer nog att bli väldigt trevligt!

3 comments:

Anonymous said...

Ha det så kul!! När ska Mr M avslöjas???? Puss lilla du

Anonymous said...

ja det kan man ju verklingen undra!

Anonymous said...

Grattis till jobbet! JAg har sagt det innan men inte efter det blev 100%.

Kram karin