Monday, February 12, 2007

Nu har jag gjort det!

Nu har jag köpt leopardkappan! Den är såå fin! Den passar mej perfekt med sitt lilla knytskärp i midjan, det är en riktig Sandra-kappa!

Jag åkte till köpenhamn idag några timmar innan jag skulle börja jobba så att jag skulle kunna gå en shoppingrunda. Jag var i de flesta affärer jag gillar innan jag gick till Urban Outfitters bara för att se om det fanns något annat som fångade mej lika mycket, men det fanns det inte. Jag hittade iofs en söt kortärmad jeansjacka på Topshop och ett par fina skor från Shoebiz. Skorna är mörkt laxfärgade med en liten kilklack och stansade hjärtan, sen var det en rosett vid tårna. Jättesöta!

När jag var på UO passade jag på att köpa lite underkläder från Honeydew. Dom gör ju sjukt sköna underkläder och BH:ar utan båge som passar mej perfekt. Så jag slog till på detta setet fast i svart. Skulle vilja ha det i orange oxå för den färgen var enormt fin.


Imorgon är jag ledig från det mesta så jag har tänkt att städa och rensa ut i min garderob. Kanske lägga in det jag inte vill ha på tradera så att man blir av med det.

Sen ska jag bjuda M på middag innan jag ska iväg och spela volleyboll!

2 comments:

Anonymous said...

Jag kommer och möter dig på vanliga platsen vid den vanliga tiden...

- Youknowwho...

Anonymous said...

så fina saker!!
Puss