Thursday, February 15, 2007

Strumpor

Wow! Äntligen har jag hittat dem! Jag har letat på alla de vanliga ställena, Lindex, HM, KappAhl m.fl. men inte hittat några. Jag har velat ha strumpor med söm länge så nu är det väl bara att beställa. Men strumpor.. hur håller man uppe dem? Jag har inga såna underkläder.. Kunde det inte varit stay-ups eller strumpbyxor?? Men strumpbyxor finns bara i nät och det är ju inte det jag vill ha. Hmm, kanske ska gå till Socks på Hansa gallerian innan jag beställer...

3 comments:

Anonymous said...

Snygga! Hoppas du hittar några, det bästa hade varit att få tag på stay ups så du slipper allt skit med knappar o dyl. Du har väl heller ingen sådan body med liv??
Puss

Anonymous said...

Du hittar hållare här www.sfq.se eller här www.stockingshq.com

Tänk på att köpa en med 6 band och metallspännen bara. Allt annat är bara skräp. Lycka till!
//Marie

Sandy De Luxe said...

Tack så mycket! Det var en bra sida!