Wednesday, February 14, 2007

Alla Hjärtans Dag..

..är det idag. Jag har fått ett par fina småsaker av mamma och pappa och ett gulligt litet kort från farfar och Anna-Britt! Tack så mycket!

Har varit en runda på stan och kollat på lite klänningar. Hittade en fantastiskt fin på HOT (House of Tillskärarakademin) och tre söta på Combination. Blommiga eller pricka var de alla fyra men jag orkade inte prova idag så jag ska gå tillbaka senare i veckan. Precis när jag skulle gå ut från Combination fick jag syn på den sötaste necessären någonsin! Den är röd med vita prickar och är rätt stor så man får plats med allting! Sjukt bra! Jag tror jag ska köpa den.. det är även en krok så man kan hänga upp den på badrummet och ha allt i den jämt!


Ikväll ska M och jag äta pastasallad och dricka vin för att fira lite.. Det ska bli så mysigt, känns som det var länge sen nu fast det inte var det. Men jag tycker om honom så mycket!

3 comments:

Anonymous said...

Mysigt!!!!
Ta vara på varandra.
Puss

Anonymous said...

Glad alla hjärtans dag sötnos! Ser fram emot näste fredag!

Puss

Anonymous said...

Vilken gullig kompis du har i Karin!!
Mamma