Wednesday, February 21, 2007

Locktång

En sånhär vill jag har jag kommit på! Jag tror att jag kommer att kunna göra jättefina frisyrer med den eftersom man får stora lockar. Kolven är 38mm och den kostar bara 199:-, det är ju ett kap!


Nu sitter jag här med balkongdörren öppen eftersom jag fick en rejäl svettattack! Haha jag tror att jag har haft feber nu på eftermiddagen för jag har varit riktigt varm.

Har bara suttit vid datorn hela dagen, läst lite och stickat. Jag läste lite sminkreportage så nu är jag sjukt sugen på en ny necessär och lite nytt smink. Kanske blir det den där från Insight och en raid på MakeUp Store nästa vecka. Mamma och pappa kommer ju på fredagen den 2:a och mamma kan man ju på inga villkor hålla borta från stan.. haha!

M kommer snart så ska vi äta lite. Jag har laddat ner en film oxå som vi kanske ser ikväll. Det blir ännu en lugn kväll.. Han börjar väl tycka att jag är aptråkig nu men det kan inte hjälpas.. Jag orkar ju inget annat! Fast.. jag tror han tycker om mej ändå... ;)

2 comments:

Anonymous said...

Något annat du kan värma håret med eller föredragsvis dina mackor är denna: http://geekologie.com/2007/02/toast_skulls_onto_your_bread.php

Står det inte sandra skriven över den?

Puss på dig och tack för igår!

Anonymous said...

Har du fått tag i någon lockis??
Puss