Saturday, February 10, 2007

Köpenhamn

Igår var jag och M i Köpenhamn. Han skulle tatuera klart sin arm så då tänkte vi passa på att shoppa lite innan..
Vi gick en runda oich sen kom vi såklart till Urban Outfitters. Jag gick runt och plockade ihop lite grejer jag tänkte prova och sa till M att jag bara skulle kolla på ett ställe till.. Och då händer det! Där hänger den!! Kappan of my dreams! En leopardkappa med knyte i midjan, så fin att den inte går att beskriva. Jag provade och provade men den kostade 2060dkk så den var ju rätt dyr. Men den e såååå fin och M sa att jag var jättefin trots att han hade fått stränga order av mej att hindra mej från att köpa något dyrt... Så jag bestämde mej för att tänka på det tills på måndag när jag ändå ska åka förbi till jobbet.. och jag har bestämt mej! Den ska bli min!!

Nu e jag hemma i Karlskrona och jag saknar M redan.. Töntigt, jag vet men inte desto mindre sant.. :)

1 comment:

Anonymous said...

Ja, vad ska man säga!! Den kärleken den kärleken!! Av dessa 24 timmar i Karlskrona så var det ca 3 tim i telefon!! Gissa mad vem?? Han med stort MMMMMMM
Puss lilla gurka det var iallafall kul så länge det varade här hemma!!