Monday, February 5, 2007

Lååång dag..

..och trött är jag redan. Gick upp kl 6.40 idag och det hade nog inte varit så farligt om jag hade sovit ordentligt inatt men det har jag naturligtvis inte gjort. Fattar inte vad det är med mej, det har ju inte med M att göra eftersom det är likadant när vi inte sover tillsammans.. Eller nästan värre. Jaja jag hoppas det löser sej snart.

Idag började jag tidigt och jobbar till 21.. drygt men jag har tackat ja till tjänsten på 70% idag så nu kommer det ju inte bli så många fler såna här dagar. Jag börjar den 12 mars och jag kommer att jobba dagtid. Börjar kl 8.15 varje dag så det kommer att bli tidiga morgnar eftersom jag måste ta 7.03 tåget men det kommer ju inte att bli några sena kvällar. Sen eftersom jag kommer jobba så mycket kan man ju äntligen skaffa sej lite rutiner.

Idag har jag bokat biljett hem till Karlskrona eftersom Sebastian fyller 20 på fredag. Ska hem och fira honom lite!

Hmm, nu ska jag nog dricka ännu mer kaffe så att jag inte somnar... zzzzzzz

2 comments:

Anonymous said...

Grattis lilla gumman!!
Jag har kommit på att anledningen till att du inte kan sova kan faktiskt vara"mycket känslor och pirr imagen" vem vet?? HE HE:)
Med lite bättre rutiner så kanske det ordnar sej med sömnen! du är lik din pappa. Ni behöver inte så mycket sömn. Trevligt mail Thies hade skrivit om dej!!
Puss lilla gurka

Anonymous said...

Hoppas att du har kunnat sova lite bättre nu. Det är svårt att varva ned ibland, kan ta dagar för mig!

Puss!