Monday, February 26, 2007

Väska

Idag har jag varit hemma och fixat massa saker. Jag har städat bland mina garner så att jag vet vad jag kan sticka av osv. Sen har jag städat badrummet så att det riktigt glänser. Faktiskt så har jag även hunnit göra två snabba prototyper av min lampa och ätit lunch med M.
Puh! Jag som inte trodde att jag gjort nånting idag.
Snart kommer Maria och vi ska laga mat och gå en promenad och förmodligen fika lite.
Den här väskan har jag köpt idag! 89kr på UFF, passar till det mesta ju! Supersöt!


Och så är här en bild från i lördags! Lördagens outfit var svart, A-formad, axelbandslös klänning med röd kofta och svarta tights! Rött läppstift på det och leopardkappan utanpå gjorde det lilla extra! Ja, jag ska visa en bild på kappan snart... :)


3 comments:

Anonymous said...

Oh vad fin!!!! en sådan vill jag oxå ha!! och så söt du är i lockigt hår! Puss

Anonymous said...

Jättesnygg väska! Kommer du till Emelie imorgon? Saknar dig!

Jag gav min tid till JOhan idag så vi ses inte förräns på fredag eller helgen (har för mig att du jobbar i helgen... order?)

Puss K

Anonymous said...

HAr du sett denna?
http://www.eleven.se/cherriflip-safari-mineral-bronzer-2674.html

Skulle vara coolt att se dig i din kappa när du ska sminka dig med denna i handen ;) Hehehe!

/Karin igen