Sunday, February 4, 2007

Skor

Jag har försökt att få tag i bilder på alla skor jag vill ha, men jag hittar inte bilderna och om jag hittar nån så är det flash, då kan man ju inte kopiera. Hade ju tänkt göra en lista över dem så att jag hade kunnat tänka på det och såsmåningom bestämma mej för vilka jag ska ha.

  • Vita lågskor i skinn från Vagabond (finns även i svart men jag tror de vita är snyggare)
  • Blå mocka sandaletter från Dinsko (hoppas mamma hittar dem på rean)
  • Röd och vitrandiga sandaletter med knytband från Vagabond
  • Svarta skinn sandaler med låg klack från Rules by Mary (Combination)

Sen måste jag ta itu med att lämna in alla mina andra skor till skomakaren så att jag har fina och hela klackar på dem till våren.. Det är lite si och så med det där. Men jag tänkte faktiskt göra det nu i den närmaste månaden samtidigt som jag tänker ha en garderobsrensing och slänga/sälja det jag aldrig använder. Det var länge sen jag gjorde något sånt nu så det behövs verkligen!

Förresten så kommer M och möter mej när jag kommer från jobbet ikväll! Han e så fin.. :)

1 comment:

Anonymous said...

hmmm, så söta ni e!!!!
Ja, det är nog på tiden att du rensar garderoben! Man måste ju slänga för att kunna köpa nytt he he:) sådan mor sådan dotter:) Skitkul att shoppa!! Men det är tur att vi faktiskt båda är ekonomiska vi tänker ju faktiskt till innan vi köper?! i det flesta fall i allafall He he