Wednesday, January 31, 2007

Väska!

Nu har jag hittat den ultimata weekendväskan. Har länge sagt till min lilla mamma att jag behöver en rullväska när jag ska åka hit och dit. Det blir ju alltid så jobbigt att bära allt + att jag brukar packa i påsar så att jag ser ut som värsta bagladyn.. Ja ja här är den iallafall! Vill ha!!

Den finns på samma sida som bikinin jag vill ha så man kanske ska passa på att beställa därifrån. Det är en tysk sida så det blir ju inte så himla mycket i frakt heller. www.billardchick.de

Idag hann jag träffa M en stund på lunchen. Himla mysigt faktiskt. Vi har inte träffats sen i söndags mer en ett par snabba lunchträffar men imorgon ska vi träffas igen.. Det känns väldigt bra faktiskt..

2 comments:

Anonymous said...

Det var ju en riktig "mormorväska"
Skitsnygg

Anonymous said...

Instämmer helt och hållet och Sandras mamma hade kanske köpt den om den hade funnits i Sverige!! Alltså till Sandra kanske på alla hjärtans dag!!
Kan du inte hålla dej till svenska sido?;)
puss lilla gurka