Sunday, January 21, 2007

UPDATE

Nu har jag suttit och tittat på skor men jag hittar inte sådär jättemycket på internet. Det var dessa röda som var lite fina men jag gillar inte riktigt klacken. Den skulle varit röd eller lite grövre tycker jag. Annars är ju 279kr ett fynd!






Hittade även dessa ursöta platåsandalerna på DaddyO's.
Bara 29$. Och de är ju helt perfekta, verkar vara sådana man kan gå en hel dag i. Men jag vet inte om de fraktar utanför USA. Kanske dagsatt kolla upp det, men jag är lite trött idag.. och måste förmodligen ändå vänta tills lönen har kommit.

Annars har det varit lugnt idag, pratat med lite kompisar och den där söta killen jag har träffat. Han är riktigt gullig. Vi var och åt sushi och gick på bio igår. Det var väldigt mysigt, vi sov hemma hos mej och efter att jag gick imorse hade han diskat all min disk! Så snällt!

Vi pratade även om att gå ut och shoppa lite nästa helg, för han ville ha lite hjälp.. och det finns ju inget jag tycker är roligare än det - eller ja det skulle väl vara att shoppa till mej själv då! :D

No comments: