Tuesday, January 23, 2007

Beställer från USA

Wow! Mamma ringde precis och sa att pappas kompis Hasse skulle komma till Sverige nästnästa vecka och om jag ville kunde jag beställa saker hem till honom i Kalifornien så tar han med sej dem till Sverige. Så nu ska jag beställa skorna från DaddyO's samt dessa örhängena och de supercoola glasögonen.


På fredag kommer dessutom min kusin Anna från Stockholm så då får det nog bli en del shoppande! Vi brukar shoppa rejält när vi träffas. Det kommer att bli riktigt roligt! Jag har inte träffat henne på jättelänge. Annars e det skola imorgon som vanligt. Idag har vi haft föreläsningar om Hacking, vilket var rätt kul. Och så har jag hittat en kurs jag vill läsa nästa termin som heter Fashion and Technology. Verkar skitkul!

Nu ska jag hoppa in i duschen, har precis kommit hem efter 1½ timmes volleyboll och är alldeles sandig..

No comments: