Monday, October 26, 2009

You're my butterfly..

Herregud, det har varit en intensiv helg! Både min och Max familj på besök. Vi har gjort stan i både Köpenhamn och Malmö och dessutom hunnit med både Ilva och det nyöppnade Ikea. Vi har även haft kalas och då dök familjen Bångö också upp! Men det har varit så trevligt! Jag har dock inte shoppat så mycket trots alla shoppingturer med besökarna. Jag köpte ju lite julpynt i fredags och en fascinator i torsdags . Min första! Jag tycker att det är så himla fint men har aldrig riktigt haft någon, brukar hålla mig till blommor. Här är den iallafall. 60 sek på Monki.

Oh my god, it's been a really intensive weekend. Both mine and Max's family has been visiting. We've been doint town in both Copenhagen and Malmö and also had time to go through both Ilva and the new opened Ikea. We had a party where the Bångö famliy also showed up. But is has been so nice! Believe it or not but I have'nt been shopping that much even though we've done so much shopping. I did buy some christmas decorations friday and a fascinator thursday. My first! I think it's so pretty but I haven't had one before, I normally go with flowers. Here it is, 6 euro at Monki.

3 comments:

Jenny Oak Fae said...

OTROLIGT snygg hårprydnad du köpt!!!
Jag tillverkar faktiskt små hattar, med tyll och annat som dekor, men ska nog prova att göra en med en STOR rosett, det är så fint..!

Vad tyckte du om nya IKEA i Malmö?
Jag åkte ju till Helsingborg och det varuhuset gillade jag inte alls, föredrar Älmhult, för där hittar jag åtminstone...

KRAM, Jenny

Anonymous said...

Superfin!!
Puss

Sandy De Luxe said...

Tack! Ikea Malmö var väl helt ok. Lite för mycket folk för att få någon riktigt överblick. Det var väl som Ikea är mest. Köksavdelningen var inte så bra.
Jag gillar Ilva bättre. KRAM