Friday, October 30, 2009

Green suede shoes!

Jag har totalt fastnat för dessa paren skor i grön mocka! Det började med att jag hittade pumpsen på Scorett i stan och blev helt kär. Tyvärr fanns de inte i min storlek och när jag letade vidare på Mobilia så hittade jag även bootsen. Dessvärre fanns inte något av paren i min storlek på Mobilia heller så på söndag blir det en sväng till det tredje Scorett i Malmö som ligger på Entré. Men vilka ska det bli? Pumps eller boots? Klart att bootsen har man mer användning för just nu men pumpsen är ju ursöta. Det får nog avgöras på vilka som finns i min storlek och på vilka som är skönast. Eller vad säger ni?

I've totally fell in love in these pair of shoes in green suede! It all started when I found the pair of pumps at Scorett in town and it was a chrush. Unfortunatly they didn't have them in my siza and when I was looking after them at Mobilia I found the boots aswell. Neither of them was in my size there so this sunday I will take a trip to the third Scorett in Malmö at Entré. But which ine should I choose? The pumps or the boots? Of course the boots is more useful now but the pumps is just so cute. I think it will depend of which one that is available in my size and which one is more comfortable. Or what do you think?

3 comments:

Redheaded woman said...

I would go for the pumps!!

Anonymous said...

Supersnygga!!!!!!!!
puss puss

Jenny Oak Fae said...

Bägge är ju jättefina,
men JAG hade valt pumpsen!

: )

Jag hade en gång en halvlång kappa i grön mocka, men av någon märklig anledning så har jag inte den kvar...sorgligt nog...

: (

Önskar dig en fin,
skön & rolig helg!!!

KRAM, Jenny

<3