Sunday, October 11, 2009

Pump up the volume!

Alltså jag vet inte vad det har varit med mig den här veckan och helgen. Jag har sovit 11 timmar både fredag och lördag natt. Jag brukar bara sova 6-7 timmar så det är riktigt ovanligt. Förmodligen är det väl den där förkylningen som jag tycker mig ha känt i kroppen men imorgon hoppas jag på att jag kan vara pigg och ta mig iväg på träningen. Annars har helgen gått snabbt. Var på stan med Lena igår, stöveljakten går vidare, hittar inga som uppfyller mina krav. Sen var det middag hos Karin med tjejerna, himla roligt. Det var länge sen vi sågs. Idag har jag pluggat och städat och tänkt på hur jag ska sy min Halloween kostym. Nu blir det promenad, thaimat och film!

I don't know what's been up with me lately. I've slept for 11 hour two nights in a row now. I use to sellp between 6-7 hours so it's really unusual. Probably it's that cold I've been feeling but I hope that I'm back on track tomorrow so I can go back to exercising. The weekend has rushed by as usual. Did some shopping with Lena yesterday, the boot hunt continues, I don't find anything that I like. Later we had dinner at Karin's with the girls. So fun, it was a long time since we last met each other. Today I've been cleaning, studying and been thinking about how I'm going to construct my Halloween outfit. Now it's time for a walk, some thaifood and movie!

1 comment:

Anonymous said...

Jag tror du ha drabbats av lite skönhetssömn?! ;)
Puss