Monday, October 5, 2009

I wanna love you forever..

Jag har haft så himla ont i magen nu när jag har varit iväg. Jag är inte lika noga med mat och mjölk så då går det inte så bra. Men nu när jag kom tillbaka till Malmö hittade jag en ny Yofu (soya yoghurt) på ICA. Hallon och vanilj! Så himla god! Jag har längtat efter en Yofu som är god sen jag blev allergisk mot mjölk! Yippie!
My stomach has been hurting so much when I've been away. I'm not as picky with food and milk so things ain't going so well when I'm not paying attetion to it. But when I got back to Malmö now, I found a new Yofu ( soy yoghurt) at ICA. Raspberry and vanilla! So delicious! I've been longing for a Yofu that that tastes really goos since I became allergic to milk! Yippie!

1 comment:

Daisy dapper said...

helloo darling!
yesbox! det kommer in snygga nyheter hela tiden! Känns jätteskoj! jag längtar tills du kommer och hälsar på!

KRAM