Thursday, October 1, 2009

Pink! Is my new obsession..

Muffins i långa rader med rosa kokosfrosting och nonpareille, det runda lilla strösslet. Ska ha dem med till jobbet imorgon. Jobbet ja, imorgon ska vi åka redan kl. halv sju för att Obama kommer till Köpenhamn så de kommer att spärra av hela bron, alla tåg och alla vägar. Så vi måste komma dit innan så att vi hinner till jobbet! Efter jobbet spelar vi vår sista match för säsongen och sen bär det av till Karlskrona för min pappa fyller år på söndag! Cupcakes in long rows with pink coconut frosting and nonpareille, the round sprinkle. I'm going to take them to work tomorrow. Work it is, I have to go as early as half past six tomorrow because Obama is arriving in Copenhagen and they are going to shut down the bridge, all trains and rows. So we have to get to work before that! After work I will play my last soccer game for the season and then we're off to Karlskrona because it's my daddy's birthday this sunday.

6 comments:

Emma said...

Om du inte redan hittat den: http://www.tretton.se/product-view.asp?catid=0&prodid=8478&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Fcatid%3D0%26brand%3DIDA%2BSJ%25D6STEDT

(den är mycket finare i verkligheten!)

Jenny Oak Fae said...

Vad de ser mumsiga ut!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Emma: Jag har faktiskt varit på Tretton i HBG och köpt den. Men tack! Ja visst är den finare i verkligheten, jag längtar tills jag får använda den..

Jema Rose: Ja det var de! KRAM

Anonymous said...

Hej,

Du brukar göra macarons har jag sett, vad använder du för recept? Och vad använder du som fyllning? Har aldrig testat att göra det men det låter smaskigt. :)

Steffe said...
This comment has been removed by the author.
Sandy De Luxe said...

Jag har hittat ett recept hos Mintkyss. http://mintkyss.blogspot.com/2009/03/macarons.html Sen har jag gjort om det lite efter vad jag tycker om. Till exempel har jag använt kokos istället för mandelmjöl i vissa och fyllt dem med mörk choklad. Annars är vit choklad och hallon toppen i! Det är verkligen jättegott och rätt enkelt men lite pilligt. Lycka till!