Tuesday, October 13, 2009

It's a hard knock life..

Alltså herregud! Idag när jag kom hem från jobbet så upptäckte jag att jag hade glömt mina nycklar där! Jag har 6 mil till jobbet och bilpoolar mellan Malmö och Köpenhamn varje dag så det var inte läge för att "gå" tillbaka och hämta dem. Och eftersom lagen om alltings jävlighet oftast råder så är ju Max på Irland denna veckan och jag har inga extranycklar någonstans! Så där stod jag.. PANIK!! Tillslut fick jag tag i en kille på jobbet som var kvar som lovade att, efter han hade varit i Köpenhamn och käkat middag, ta med sej dem till Malmö. Så jag gick och åt lite middag på Simpan (ett café), då ringer han och har kommit ifrån Köpenhamn tidigare än planerat och dessutom säger han att han kan köra in med nycklarna till mig! Tack Niklas! Du räddade min kväll. Detta gjorde att jag hann till fotbollsträningen.
När jag kome hem blev jag ännu gladare för jag hade fått mitt paket från Nelly och skorna var om möjligt ännu snyggare i verkligheten och dessutom supersköna!

Oh my god! I locked myself out today! Forgot my keys at work 60 km away. Luckily there was a guy left who took my keys and came to Malmö with them! Thank you!! I panicked for a moment there.. Finally I got to soccer practise and when I came home it got even better! My package from Nelly had arrived and the shoes was even more faboulus in real life and super comfy too!

3 comments:

Jenny Oak Fae said...

Vilken tur i oturen!

: )

SNYGGA pjucks!!!

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

Det ska bli spännade att se dom! ;)
puss

Sandy De Luxe said...

Ja visst var det! Tack! KRAM