Wednesday, October 28, 2009

Sick and tired..

Idag känner jag mig som killen som precis är på väg att bli kastad här! Jag har så himla mycket att göra, ekonomitentan nästa vecka tar kol på mig eftersom jag också jobbar heltid. Dessutom har bara allt gått fel i dag.. Men men, jag var och tränade thaiboxning vilket bara tömde skallen ett tag. Så skönt och nu är det dags för en kopp te och True Blood!

I'm feeling like the guy about to be thrown here today! I've got so much to do, my economics exam next week is killing me due to that I'm working full time aswell. Everything has just gone wrong today.. Anyway, I went to the club for some thiaboxing which cleared my head out. So nice and now it's time for a cup of tea and True Blood!

3 comments:

Anonymous said...

Take it easy!!!
Puss

Miss Rascal said...

Veganmiddag var det va?
Har ar mitt recept pa min mormors sa kallade Judesoppa.

Jag anvander aldrig matt sa du far prova dig fram.
Du behover:
Olivolja
Gul lok
Vitlok
Grona linser
Potatis (halva halvor med skal ar vad jag gillar)
Svartpeppar
Knorrs/ICAs gronsaksbuljongs tarningar
Vatten

Fras loken i olivolja sa den blir mjuk, tillsatt pressad vitlok och svartpeppar.
Tillsatt vatten och ratta mangden buljontarningar, lat koka upp sa de loser sig.
Tillsatt linser (se till att de ar uppblotta, las pa paketet) och potatis, koka pa medelvarme tills potatisen ar fast men mjuk. (Du vill inte koka sonder den)

Billigt och jattegott!
OBS! Du behover inget salt eftersom buljongen ar tillrackligt salt som det ar.

Sandy De Luxe said...

Åh tack! Den ska jag prova redan ikväll!