Monday, October 12, 2009

I need a superhero lover..

Vi ska ha Halloween fest. Med superhjälte tema! Man måste vara utklädd och man ska visa sin allra bästa superkraft i dörren för att få komma in. Jag ska börja sy min dräkt i helgen. Stod och velade länge mellan att vara Xena - the warrior princess eller Wonder Woman. Det blev Wonder Woman då den dräkten är lättare att sy. Men jag skulle behöva lite tips angående örnen på bröstet, ska den vara stoppad och lite tjock eller inte?

We're going to have a Halloween party. With superhero theme! Everyone need to dressed as a superero and you must show your special power to get in. I will start with my costume this weekend. I couldn't decide first between Xena - the warrior princess or Wonder Woman. But I went with Wonder Woman because that dress is easier to do. But I would like your opinion about the eagle on the chest, should it be filled and a little thick or not?

3 comments:

Jenny Oak Fae said...

Wonder Woman, så häftigt!

: )

Jag ska ha gäster på Halloween , men tror inte att någon av gästerna vill klä ut sig, men JAG gör det säkert...

Hittade denna bilden:

http://coolest-homemade-costumes.shippony.com/images/characters/super-hero/wonder-woman/wonder-woman-costume-02.jpg

KRAM, Jenny

<3

Sandy De Luxe said...

Ja men gör det! Det är ju så kul!Det var en fin dräkt, hoppas att jag lyckas med nåt sånt.

KRAM

Anonymous said...

Jag tycker den ska vara stoppad, men inte för mycket. Kanske två lager flisselin?!
Puss