Tuesday, October 6, 2009

Turn the streets into a catwalk!

Ja så känner jag mig nu! Efter en lång period där jag bara har känt mig ful och trist och inte hittat några fina kläder har det nu vänt lite. Äntligen lite inspiration! Den här fina gula tröjan köpte jag i Karlskrona. Den är från Åhlens eget märke Wera. I övrigt har jag en kjol från Tiger och strumpbyxor med söm från Vouge. Hela dagen har spenderats i Köpenhamn på ledarmöten. Vi höll till på Det Ny Teater som inte är så ny.. Kolla denna underbara planch som gör reklam för en pjäs säsongen 1918-1919!Yeah I feel that now! After a long period of feeling ugly and boring and totally lost when it came to buy new clothes I feel rather good again. Finally some inspiration! This cute sweater is bought in Karlskrona. It's from Åhlens own brand Wera. I also wear a skirt from Tiger and seamed stockings from Vouge. I've spent the day at leadership meeting in Copenhagen. We've been at "The new theatre" that isn't that new.. Look at this lovely poster which advertise a play at the season 1918-1919!

4 comments:

Jenny Oak Fae said...

Väldigt fin tröja, verkligen 40-talsstil över den...me like!

: )

KRAM, Jenny

<3

Anonymous said...

Vad fin du blev!! Vet du?..vi glömde kolla alla tidningar..fasen. Vi får ta det nästa gång ni kommer hem!
Puss

B-b-b-etty said...

åh den tröjan har jag inte sett. måste spana! har letat efter den modellen ett tag. urtjusig!

Sandy De Luxe said...

Tack tack! 299kr var ett helt ok pris tycker jag.. Wera har fina saker ibland, lite kvinnligare än resten av modet därute. =) KRAM