Tuesday, June 9, 2009

Strawberry swing..

Om ni har följt mig på Twitter idag så verkade det ju som att jag trodde att jag skulle dö fram till kl. 14.00 ungefär. Men sen kom en på jobbet med jordgubbstårta. Och en liten bit av den och en kopp kaffe piggade upp mej så att jag till och med orkade gå och träna! Tänk vad lite jordgubbar kan göra!If you have followed me on Twitter today you probably noticed that I thought I would die until around 2 AM. But then a guy at work showed up with strawberry cake. And a little bit of that and a cup of coffe cheered me up so much that I managed to go to the gym! Just imagine what some strawberrys can do!

2 comments:

B-b-b-etty said...

men jäklars vilken tjusig en, ser galet god ut

Sandy De Luxe said...

Ja, visst gör den! Tyvärr var det ju inte den jag åt.. =) Men en nästan lika fin!