Monday, June 1, 2009

Cars, bars and guitars!

Min lördag var en av de trevligaste jag har haft på länge. Vi startade dagen med nybakta scones och en lång frukost. Efter det så åkte vi till Saint 21 där det var ett himla hålligång. J-Tex spelade, det grillades och var allmänt trevligt. Jag fick mitt pris av snälla Malin. Jag fick de underbara skorna jag skrev om här och dessutom hade hon plockat ut smink från Bésame och två cd-skivor till mig!
Efter en timme eller två i Lund så åkte vi hem och gjorde grillspett och chokladmuffins till kvällens grillning. Klockan sex kom Karin, Daniel och Mallan och vi åt tills vi storknade. Senare under kvällen slöt både Vera och Camilla upp så det blev en lång men rolig kväll. Det var ljust när vi gick och la oss, så jag fick använda min sovmask i leopard!
This Saturday was one of the best I've had in a long time. We started the day with freshly baked scones and a long breakfast. After that we went to Saint 21, where it was a lot going on. J-Tex played, they berbecued and it wasvery nice. I got the price I won from sweet Malin. I received the beautiful shoes I wrote about here and she had picked out makeup from Bésame and two CDs for me!
After an hour or two in Lund, we went home and made kebabs and chocolate muffins in the evenings barbecue. Six o'clock came Karin, Daniel and Mallan and we ate until we're exhausted. Later in the evening both Vera and Camilla showed up so it was a long but fun night. It was bright when we went to bed, so I had to use my sleeping mask in leopard!

3 comments:

Anonymous said...

Kul att du fick skorna, de är så SJUKT snygga. =)

Sandy De Luxe said...

JA! Jag vet! Jag blev såå glad! Ska inviga dem i helgen har jag tänkt!

Rob said...

Haha.. ja dessa Lola Ramona skor ... grymma är de ju! Kul att du tittade in under Pace dagen och hoppas att du blev nöjd med presenten..

Bästa
Rob