Tuesday, June 2, 2009

The rythm of the night..

Killarna från Meadow i Malmö har en fin klubb som heter High Gear Debaser fyra gånger i sommar. Tyvärr missar jag tre av dem eftersom jag är upptagen på annat men jag rekommenderar verkligen alla er som inte ha något att göra på midsommarafton att gå till High Gear. Då blir det fin fin high speed rockabilly med Astrolites som verkligen är värda att spendera en midsommarafton på. Jag såg ju dem senast i Stockholm för två veckor sen och jag hoppas snart på att få se dem igen!The guys from Meadow in Malmö have a nice club called High Gear at Debaser four times during summer. Unfortunatly I will miss three of them because I'm busy but I really recommend all of you that don't have anything to do midsummer eve to pay a visit at High Gear. Astrolites will play very nice high speed rockabilly and they are really worth spending a night to see. I saw them in Stockholm two weeks ago and I hope to see them soon again!

No comments: