Thursday, June 4, 2009

Bang bang, my baby shot me down..

Nu är det dags för klippning igen.. Jag hade tänkt spara ut min lugg för jag gillar ju pompadourluggen men sen så ångrade jag mig igen. Så imorgon ska jag till Big Hair Mama och klippa min lugg som Bettie igen. Jag tror det blir bäst så.
Sen undrar jag om någon har ett tips på en bra svart hårfärg, när jag färgar håret svart blir det bara mörkbrunt, nästan som min egen hårfärg, av nån anledning. Vad använder ni för färg?
It's time for a haircut again.. I've been thinking about letting my bang grow long because I like the pompadour hairstyle but then I thought twice. So tomorrow I'm off to Big Hair Mama and I''m going to cut my bang like Bettie again. I think it will be the best way.
Then I wonder if any of you have a tip of a great black haircolur. When I color my hair black it just goes dark brown, almost like my natural color, for some reason. Which color do you use?

7 comments:

Tifa said...

Jag använder den svarta från Mood, billigaste och bästa! Ingen annan svart färg fäster på mig, inte ens frisörens.

Anonymous said...

Hej sötnos!

Vi har en EOS30D som systemkamera men den som jag fotade med på grillningen är en Canon PowerShot SD450. Båda är inhandlade i USA :)

Kram!

Sandy De Luxe said...

Tifa: Tack den ska jag prova. Har faktiskt haft mood när jag var rödhårig och den var ju bra!

Karin: Tack jag ska kolla på den lilla! Kram

Elina said...

Som en tidigare skrev är ju MOOD alltid väldigt bra. Jag har även användt Schwarzkopf's poly color.. Det är bara toning men det blir riktigt svart och håller faktiskt väldigt länge för att vara toning.

Daisy dapper said...

hej söt!

jag och pojkvänen bokade hyrbil nu till i sommar, till våran efterlängtade bilturné. har du några tips och råd om vad man kan se och uppleva på vägen så maila gärna mig. vore jättegulligt.
ebbas café blir iaf ett måste, men kanske något annat du tycker är ett måste?! maila mig, daisydapper@hotmail.com

kraaam matilda
daisy dapper

vifsla said...

Viva blir verkligen jättesvart. Passar bra till Bettielugg!

Sandy De Luxe said...

Tack tack! Jag har nu varit och köpt Mood och ska prova idag!

Matilda: Jag mailar dig i helgen