Wednesday, June 3, 2009

Pour some sugar on me!

Idag har jag varit på videokonferens.. Hehe, jag kände mig som USA's president i en terrorfilm, ni vet sådär runt ett u-format bord och man pratar med andra genom en TV. High Tech!
Sen har jag jobbat hemifrån, provat ut ett par glasögon och bakat! Jag var så sötsugen och baksugen så jag bakade hur mycket som helst. Alla kakorna är faktist vegan också. Jag har säkert ätit 10 kakor också så jag är i sockerkoma. Nu blir det fotbollsträning!
I've been at a videokonference today.. Hehe, it almost felt like I was the president of USA in a terror movie. You know when they're sitting around a u-shape table and talking to other through a television screen. Very high tech! Then I've been working at home, tried out a pair of glasses and baked! I had cravings for sugar and baking so I baked a lot. And they're all vegan aswell. I'm sure I've been eating at least 10 of them aswell so I'm in a sugarcoma. Now it's soccerpractise!

4 comments:

Redheaded woman said...

Oh my!!! This looks delicious. I so want to eat it!!

Sandy De Luxe said...

Oh I should send you some if I could! I've been baking all too much!

Anonymous said...

mmmmm, dom ser ju jättegoda ut. Hoppas man får smaka en på fredag! Puss mamma

Zizzi said...

Söta kakor! Ser jättegoda ut!
Cyberfika?
Kram cissi