Sunday, June 14, 2009

All day and all of the night..

Gud vad jag har hunnit med mycket denna helgen. Ja det har ju inte blivit mycket bloggande men vi har hunnit måla om vardagsrummet, provat sängar, ätit lunch med Karin, shoppat och varit på 30-årsfest. Och ikväll ska vi ut och äta på Sås och Krås med Karin och Fredrik och Lena och Andreas. Den fina Nina fyllde 30 i fredags och hon hade kalas igår. Jag hade fått för mig att jag skulle göra en rosa present till henne och det blev såhär. En flaska rosa champagne, en rosa vanilj och kardemummakaka och kokosmacarons med jordgubb och vit choklad fyllning. Hon blev väldigt glad!Gosh, I've been doing a lot this weekend. Not much blogging but we have been painting our living room, tried out a new bed, eating lunch with Karin, some shopping and a 30-years birthday party. And tonight we will dine at Sås och Krås with Karin, Fredrik, Lena and Andreas. The lovely Nina had a birthdayparty yesterday. I've decided to do a pink present fot her and it came out like this. One bottle of pink champange, one pink vanilla and cardemom cake and coconut macarons with stawberry and white chocolate fill. She was vey happy about it.

3 comments:

Anonymous said...

Herregud,vad fint! Hon måste ha blivit jätteglad! Att du bara orkar???
Puss mamma

Cherry Cupcake said...

Åh macarons, mina favoriter!
Du har väll smakat macarons petite france?
Stans godaste!

Sandy De Luxe said...

Cherry: Nej det har jag inte gjort. Var finns de för någonstans?