Friday, March 30, 2007

Shoppingsugen!

Jag är väldigt shoppingsugen idag! Skulle varit fint att åka in till köpenhamn och gå en runda, men jag ska faktiskt till frissan! Det är ju inte dåligt det heller. Eftersom min utväxt är typ 3cm och ser alldeles för jäklig ut! Sen är det så kul att gå till Johanna oxå eftersom hon är så duktig. Hon gör säkert något jättefint! Jag tänker inte lägga ut nån före-bild för tro mej, det är inte snyggt, men förmodligen kommer det att komma en efter-bild!!
Här har vi ju dock ett bevis på att frisyrerna var snyggare förr, till och med på mugshots.. haha!



Sen kan jag faktiskt hålla mej med shoppingen till imorgon, för då ska Nina och jag gå på stan.

Löpningen igår gick bra men det var riiiktigt jobbigt. Som tur väl var drog M så vi sprang fyra km. Imorgon ska vi öka lite till men då kommer jag nog att vara lite mer utvilad så det kommer nog gå bättre.

2 comments:

Anonymous said...

Du hade rätt! Kolla bloggen!!

Massa pussar och kramar Karin

Anonymous said...

Du blev så fin!! PUSS PUSS