Tuesday, March 20, 2007

Inredning..

..är jag enormt sugen på nu när jag har målat om. Vitt och fint blev det på väggarna men nu ser lägenheten helt död ut då jag inte hunnit sätta upp något på väggarna, inga gardiner och inga draperier framför sovalkoven. Jag har ingen borrmaskin så jag kan inte hänga upp nånting, men jag kanske får investera i en sådan. Iallafall bläddrade jag i en gammal Elle Interiör och hittade den här fina termosen som jag blev förtjust i! Den skulle passa perfekt här hemma.


Egentligen skulle jag städa nu men det e svårt att göra det när man inte har nånstans att göra av allt det som ska sättas upp så länge. Och sen väntar jag på att Fredrik ska komma och hämta alla målargrejor oxå. Jaja, jag får väl skylla på att jag fortfarande e lite krasslig trot att jag mår mycket bättre idag.

Gick över stan på väg hem från skolan och spanade på två par jeans jag ska köpa när jag har fått bort min mage. Det var dessa Acne Hex i färgen Lena och sen vill jag ha ett par vita jeans men jag vet inte riktigt vilken modell ännu.

2 comments:

Anonymous said...

Dom ser ju skitsnygga ut!! Verkar vara en snygg färg. Vita är ju oxå skitsnyggt till sommaren. jag hade nog satsat på vita lite kortare som dom vi provade på Cheep monday,
PUSS

Anonymous said...

Glömde att säga om termosen att jag har för mej att jag har sett en sådan nere vid second hand butikerna vid Borgmästarekajen. Ska gå förbi och kolla någon dag. Är det hyfsat pris så slår jag till!
PUSS