Monday, March 19, 2007

Ny vecka

Det blev inga bolcher.. Jag bestämde mej en gång för alla att nu e det nog! Jag e trött på att kläder inte sitter som de ska för att man har lite mag så nu ska den bort!!

Min taktik är att äta sakta så man känner när man blir mätt och inte äter för stora portioner. Äta frukost, lunch och middag med frukt som mellanmål och undvika godis och kakor i största möjliga mån.

Sen ska jag börja träna för tjejmilen nästa vecka. Har hittat ett 22 veckorsprogram som verkar kanon. Kickboxningen ska jag strunta helt i nu för den kändes bara som ett tvång.


Jag hittade dock en massa fina saker i Köpenhamn, bland annat en kruka till balkongen, ett par svart gympadojjor som jag kanske ska köpa i veckan och dessa fina ballerinaskorna från Vans.


3 comments:

Anonymous said...

Duktig flicka! Låter som ett mycket sunt leverne.

Jag tycker att du åt på tok för lite tidigare så kontinuerliga mål är jättebra! Om kroppen går i svältläge så tjänar man nada.

Jag hejar på dig!

Massa kramar Karin

Anonymous said...

Håller med Karin! Hon verkar vara en mycket sund och trevlig tjej!!
Puss
mamma

Anonymous said...

supersnygga skor förresten!!